vineri, 26 iunie 2015

Elérhető torokildiko46

  • Moderátor
  • Testvérünk
  • *
  • Hozzászólások: 4096
    • MSN Messenger - torokildiko@windowslive.com
    •  
    • Yahoo azonnali üzenetküldő - torokildiko
    • Profil megtekintése
    •  
    • http://ildiko-torok.blogspot.com/
    •  
    • E-mail
    •  
    • Privát üzenet (Elérhető)
Re:BIBLIAI IDÉZETEK!!
« Válasz #532 Dátum: Ma - 08:16:08 »
Ezékiel : 20: 41-42:
41
Kedves illatban kedvellek titeket, mikor kihozlak titeket a népek közül és egybegyűjtelek titeket a tartományokból, melyeken elszéledtetek, és megszenteltetem ti bennetek a pogányok szemei előtt.
42
És megtudjátok, hogy én vagyok az Úr, mikor beviszlek titeket Izráel földjére, arra a földre, melyért fölemeltem kezemet, hogy adom azt a ti atyáitoknak
Üzenet módosítása
Mert én tudom, hogy az én megváltóm él, és utoljára az én porom felett megáll.! Jób:19:25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu