vineri, 26 iunie 2015

Elérhető torokildiko46

  • Moderátor
  • Testvérünk
  • *
  • Hozzászólások: 4096
    • MSN Messenger - torokildiko@windowslive.com
    •  
    • Yahoo azonnali üzenetküldő - torokildiko
    • Profil megtekintése
    •  
    • http://ildiko-torok.blogspot.com/
    •  
    • E-mail
    •  
    • Privát üzenet (Elérhető)
Re:BIBLIAI IDÉZETEK!!
« Válasz #502 Dátum: Május 27, 2015, 10:12:47 »
8 zsolt :

Az éneklőmesternek a gittithre; Dávid zsoltára.
2
Mi Urunk Istenünk, mily felséges a te neved az egész földön, aki az egekre helyezted dicsőségedet.
3
A csecsemők és csecsszopók szájával erősítetted meg hatalmadat a te ellenségeid miatt, hogy a gyűlölködőt és bosszúállót elnémítsd.
4
Mikor látom egeidet, a te újjaidnak munkáját; a holdat és a csillagokat, amelyeket teremtettél:
5
Micsoda az ember – mondom – hogy megemlékezel róla? és az embernek fia, hogy gondod van reá?
6
Hiszen kevéssel tetted őt kisebbé az Istennél, és dicsőséggel és tisztességgel megkoronáztad őt!
7
Úrrá tetted őt kezeid munkáin, mindent lábai alá vetettél;
8
Juhokat és mindenféle barmot, és még a mezőnek vadait is;
9
Az ég madarait és a tenger halait, mindent, ami a tenger ösvényein jár.
10
Mi Urunk Istenünk, mily felséges a te neved az egész földön
Üzenet módosítása
Mert én tudom, hogy az én megváltóm él, és utoljára az én porom felett megáll.! Jób:19:25

Elérhető torokildiko46

  • Moderátor
  • Testvérünk
  • *
  • Hozzászólások: 4096
    • MSN Messenger - torokildiko@windowslive.com
    •  
    • Yahoo azonnali üzenetküldő - torokildiko
    • Profil megtekintése
    •  
    • http://ildiko-torok.blogspot.com/
    •  
    • E-mail
    •  
    • Privát üzenet (Elérhető)
Re:BIBLIAI IDÉZETEK!!
« Válasz #501 Dátum: Május 26, 2015, 08:39:34 »
jeremiás 29:
11
Mert én tudom az én gondolatimat, amelyeket én felőletek gondolok, azt mondja az Úr; békességnek és nem háborúságnak gondolata, hogy kivánatos véget adjak néktek.
12
Akkor segítségre hívtok engem, és elmentek és imádtok engem, és meghallgatlak titeket.
13
És kerestek engem és megtaláltok, mert teljes szívetekből kerestek engem.
Üzenet módosítása
Mert én tudom, hogy az én megváltóm él, és utoljára az én porom felett megáll.! Jób:19:25

Elérhető torokildiko46

  • Moderátor
  • Testvérünk
  • *
  • Hozzászólások: 4096
    • MSN Messenger - torokildiko@windowslive.com
    •  
    • Yahoo azonnali üzenetküldő - torokildiko
    • Profil megtekintése
    •  
    • http://ildiko-torok.blogspot.com/
    •  
    • E-mail
    •  
    • Privát üzenet (Elérhető)
Re:BIBLIAI IDÉZETEK!!
« Válasz #500 Dátum: Május 25, 2015, 11:19:18 »
Ézsaiás: 56.
1
Így szól az Úr: Őrizzétek meg a jogosságot, és cselekedjetek igazságot, mert közel van szabadításom, hogy eljőjjön, és igazságom, hogy megjelenjék:
2
Boldog ember, aki ezt cselekszi, és az ember fia, aki ahhoz ragaszkodik! aki megőrzi a szombatot, hogy meg ne fertőztesse azt, és megőrzi kezét, hogy semmi gonoszt ne tegyen.
Üzenet módosítása
Mert én tudom, hogy az én megváltóm él, és utoljára az én porom felett megáll.! Jób:19:25

Elérhető torokildiko46

  • Moderátor
  • Testvérünk
  • *
  • Hozzászólások: 4096
    • MSN Messenger - torokildiko@windowslive.com
    •  
    • Yahoo azonnali üzenetküldő - torokildiko
    • Profil megtekintése
    •  
    • http://ildiko-torok.blogspot.com/
    •  
    • E-mail
    •  
    • Privát üzenet (Elérhető)
Re:BIBLIAI IDÉZETEK!!
« Válasz #499 Dátum: Május 19, 2015, 16:07:48 »

1 János  3:
Lássátok milyen nagy szeretetet adott nékünk az Atya, hogy Isten fiainak neveztetünk! A világ azért nem ismer minket, mert nem ismerte meg Őt.
2
Szeretteim, most Isten gyermekei vagyunk, és még nem lett nyilvánvalóvá, hogy mivé leszünk. De tudjuk, hogy ha nyilvánvalóvá lesz, hasonlókká leszünk Ő hozzá; mert meg fogjuk őt látni, amint van.
3
És akiben megvan ez a reménység Ő iránta, az mind megtisztítja ő magát, amiképpen Ő is tiszta.
4
Valaki a bűnt cselekszi, az a törvénytelenséget is cselekszi; a bűn pedig a törvénytelenség.
5
És tudjátok, hogy ő azért jelent meg, hogy a mi bűneinket elvegye; és ő benne nincsen bűn.
6
Aki ő benne marad, egy sem esik bűnbe; aki bűnbe esik, egy sem látta őt, sem meg nem ismerte őt.
7
Fiacskáim! senki el ne hitessen benneteket: aki az igazságot cselekszi, igaz az, amiként Ő is igaz:
8
Aki a bűnt cselekszi az ördögből van; mert az ördög kezdettől fogva bűnben leledzik. Azért jelent meg az Istennek Fia, hogy az ördög munkáit lerontsa.
9
Senki sem cselekszik bűnt, aki az Istentől született, mert benne marad annak magva; és nem cselekedhetik bűnt, mivelhogy Istentől született.
10
Erről ismerhetők meg az Isten gyermekei és az ördög gyermekei: aki igazságot nem cselekszik, az egy sem az Istentől való, és az sem, aki nem szereti az ő atyjafiát.
11
Mert ez az üzenet, amelyet kezdettől fogva hallottatok, hogy szeressük egymást;
12
Nem úgy, mint Kain, aki a gonosztól vala, és meggyilkolá az ő testvérét. És miért gyilkolta meg azt? Mivel az ő cselekedetei gonoszok valának, a testvéreéi pedig igazak.
13
Ne csodálkozzatok atyámfiai, ha gyűlöl titeket a világ!
14
Mi tudjuk, hogy általmentünk a halálból az életbe, mert szeretjük a mi atyánkfiait. Aki nem szereti az ő atyjafiát, a halálban marad.
15
Aki gyűlöli az ő atyjafiát, mind embergyilkos az: és tudjátok, hogy egy embergyilkosnak sincs örök élete, ami megmaradhatna ő benne.
16
Arról ismertük meg a szeretetet, hogy Ő az ő életét adta érettünk: mi is kötelesek vagyunk odaadni életünket a mi atyánkfiaiért.
17
Akinek pedig van miből élnie e világon, és elnézi, hogy az ő atyjafia szükségben van, és elzárja attól az ő szívét, miképpen marad meg abban az Isten szeretete?
18
Fiacskáim, ne szóval szeressünk, se nyelvvel; hanem cselekedettel és valósággal.
19
És erről ismerjük meg, hogy mi az igazságból vagyunk, és így tesszük bátorságosakká ő előtte a mi szíveinket.
20
Hogy ha vádol minket a szív, mivelhogy nagyobb az Isten a mi szívünknél, és mindent tud.
21
Szeretteim, ha szívünk nem vádol minket, bizodalmunk van az Istenhez;
22
És akármit kérjünk, megnyerjük tőle, mert megtartjuk az ő parancsolatait, és azokat cselekesszük, amik kedvesek előtte.
23
Ez pedig az ő parancsolata, hogy higyjünk az ő Fiának, a Jézus Krisztusnak nevében, és szeressük egymást, amint megparancsolta nékünk.
24
És aki az ő parancsolatait megtartja, az Ő benne marad és Ő is abban; és abból ismerjük meg, hogy bennünk marad, abból a Lélekből, amelyet nékünk adott.
Üzenet módosítása
Mert én tudom, hogy az én megváltóm él, és utoljára az én porom felett megáll.! Jób:19:25

Elérhető torokildiko46

  • Moderátor
  • Testvérünk
  • *
  • Hozzászólások: 4096
    • MSN Messenger - torokildiko@windowslive.com
    •  
    • Yahoo azonnali üzenetküldő - torokildiko
    • Profil megtekintése
    •  
    • http://ildiko-torok.blogspot.com/
    •  
    • E-mail
    •  
    • Privát üzenet (Elérhető)
Re:BIBLIAI IDÉZETEK!!
« Válasz #498 Dátum: Május 18, 2015, 09:04:38 »
Máté :6:25   Azért azt mondom néktek: Ne aggodalmaskodjatok a ti éltetek felől, mit egyetek és mit igyatok; sem a ti testetek felől, mibe öltözködjetek. Avagy nem több-é az élet hogynem az eledel, és a test hogynem az öltözet?
Üzenet módosítása
Mert én tudom, hogy az én megváltóm él, és utoljára az én porom felett megáll.! Jób:19:25

Elérhető torokildiko46

  • Moderátor
  • Testvérünk
  • *
  • Hozzászólások: 4096
    • MSN Messenger - torokildiko@windowslive.com
    •  
    • Yahoo azonnali üzenetküldő - torokildiko
    • Profil megtekintése
    •  
    • http://ildiko-torok.blogspot.com/
    •  
    • E-mail
    •  
    • Privát üzenet (Elérhető)
Re:BIBLIAI IDÉZETEK!!
« Válasz #497 Dátum: Május 16, 2015, 09:09:05 »
Ézs 50:3
Felöltöztetem az egeket sötétségbe, és gyászruhával födöm be azokat.
4
Az Úr Isten bölcs nyelvet adott én nékem, hogy tudjam erősítni a megfáradtat beszéddel, fölserkenti minden reggel, fölserkenti fülemet, hogy hallgassak, miként a tanítványok.
5
Az Úr Isten megnyitotta fülemet, és én nem voltam engedetlen, hátra nem fordultam.
6
Hátamat odaadám a verőknek, és orcámat a szaggatóknak, képemet nem födöztem be a gyalázás és köpdösés előtt.
7
És az Úr Isten megsegít engemet, azért nem szégyenülök meg, ezért olyanná tettem képemet, mint a kova, és tudtam, hogy szégyent nem vallok.
8
Közel van, aki engem megigazít, ki perel én velem? Álljunk együtt elő! Kicsoda peresem? közelegjen hozzám!
9
Ímé, az Úr Isten megsegít engem, kicsoda kárhoztatna engem? Ímé, mindnyájan, mint a ruha megavulnak, moly emészti meg őket!
10
Ki féli közületek az Urat? és ki hallgat az ő szolgája szavára? ő, aki sötétségben jár és nincs fényesség néki, bízzék az Úr nevében, és támaszkodjék Istenhez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu