joi, 2 septembrie 2010

Levél a mennyből




Gyermekem . . .




Talán nem ismersz engem, de én mindent tudok rólad ... [139. Zsoltár 1.]

Tudom, mikor ülsz le vagy mikor állsz fel ... [139. Zsoltár 2.]

Ismerem minden utadat ... [139. Zsoltár 3.]

Még a hajad szálai is meg vannak számolva ... [Máté 10, 29-31]

Mert hasonlítasz hozzám. Így lettél megalkotva ... [1 Mózes 1, 26-27]

Bennem élsz, mozogsz és vagy ... [Ap. Csel. 17, 28]

Mert leszármazottam vagy ... [Ap. Csel. 17, 28]

Már ismertelek, mielőtt megfogantál volna ... [Jeremiás 1, 4-5]

Kiválasztottalak, még mikor a teremtést tervezgettem ...[Efézus 1, 11-12]

Nem véletlen, hogy létezel ... minden napod fel van írva a könyvemben ... [39. Zsoltár 15-16]

Meghatároztam a születésed pontos idejét és hogy hol fogsz élni ... [Ap. Csel. 17, 26]

Én alkottalak, formáltalak anyád méhében ... [139. Zsoltár 13.]

És előhoztalak anyád méhéből azon a napon, amelyen megszülettél ... [71. Zsoltár 6.]

Rossz képet festenek rólam, akik nem ismernek [János 8, 41-44]

Nem vagyok távol és nem haragszom, én vagyok a megtestesült szeretet ... [1 János 4, 16]

El akarlak halmozni a szeretetemmel ...[1 János 3, 1]

Egyszerűen azért, mert te a gyermekem vagy és én a te apád ... [1 János 3,1 ]

Többet kínálok neked, mint amit a földi apád valaha kínálni tudna ... [Máté 7, 11]

Mert én vagyok a tökéletes apa ... [Máté 5, 48]

Minden kedves ajándék, amit kapsz, az én kezemből származik ... [Jakab 1, 17]

Mert a segítőd vagyok és betöltöm minden szükségedet ... [Máté 6, 31-33]

A jövődre vonatkozó terveim a békéről szólnak ... [Jeremiás 29, 11]

Mert örökké tartó szerelemmel szeretlek [Jeremiás 31, 3]

A rólad való gondolataim megszámlálhatatlanok, mint a homokszemek a tengerben ... [139. Zsoltár 17-18]

És örömömben énekelek feletted ... [Sofóniás 3, 17]

Mindig jót fogok tenni veled ... [Jeremiás 32, 40]

Mert drága kincs vagy a számomra ... [2 Mózes 19, 5]

Boldog vagyok, ha jót tehetek veled ... [Jeremiás 32, 41]

Nagyszerű, csodálatos dolgokat akarok mutatni neked ... [Jeremiás 33, 3]

Ha teljes szíveddel keresel, meg fogsz találni ... [5 Mózes 4, 29]

Gyönyörködj bennem és szíved minden vágyát teljesítem ... [37. Zsoltár 4]

Mert én vagyok, aki azokat a vágyakat adta neked ... [Filippi 2, 13]

Többet tehetek érted, mint amit el tudnál képzelni ... [Efézus 3, 20]

Mert én bátorítalak ... [2 Thesszalonika 2, 16-17]

Én vagyok az apád, aki megnyugtatlak minden bajod közepette is ... [2 Korinthus 1, 3-4]

Amikor a szíved darabokra törik, én közel vagyok hozzád ... [34. Zsoltár 18]

Ahogy a pásztor cipeli a báránykáját, úgy cipellek, közel a szívemhez ... [Ézsaiás 40, 11]

Egy napon letörlök minden könnycseppet a szemeidről ... [Jelenések 21, 3-4]

És elveszek minden fájdalmat, amit ezen a földön szenvedtél ... [Jelenések 21, 3-4]

Apád vagyok és szeretlek, ahogy szeretem fiamat, Jézust ... [János 17, 23]

Mert Jézusban az irántad való szeretetem mutatkozik meg ... [János 17, 26]

Ő pont olyan mint én ... [Zsidó levél 1, 3]

Azért jött, hogy bemutassa, veled vagyok, nem ellened ... [Róma 8, 31]

És hogy elmondja, nem számolgatom a bűneidet ... [2 Korinthus 5, 18-19]

Jézus meghalt, hogy te és én kibékülhessünk ... [2 Korinthus 5, 18-19]

A ő halála mutatta meg, mennyire szeretlek ... [1 János 4, 10]

Odaadtam mindent, amit szerettem, hogy elnyerhessem a szeretetedet ... [Róma 8, 31-32]

Ha elfogadod a fiamat, Jézust, mint ajándékot, engem fogadsz el ... [1 János 2, 23]

És soha, semmi nem fog elválasztani többé a szerelmemtől ... [Róma 8, 38-39]

Gyere haza, és én olyan ünnepet rendezek, amelyet még nem látott a menny ... [Lukács 15, 7]

Mindig az apád voltam, és mindig az apád leszek ... [Efézus 3, 14-15]

A kérdésem az: Leszel a gyermekem? ... [János 1, 12-13]

Várok rád ... [Lukács 15, 11-32]

Szeretettel: Apád,

a mindenható Isten

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu